Friday, July 18, 2008

liwat,debat,liwat,debat.

aku sudah menyampah baca paper.xde isu lain.liwat,debat,liwat,debat.seminggu berturut2 anwar menjadi tajuk utama utusan malaysia.cukup la wei.cuba tukar ngan orang lain.datuk k ke.ramli sarip ke.mereka pn ada potensi utk meliwat@diliwat.

ari tu.aku cuma terkejut bila anwar dituduh meliwat.ye la,meliwat tu kalau 'diimaginasikan' adalah situasi yang kelakar.dan untuk tuduhan kali ke dua,ia menjadi sesuatu yang amat kelakar.tp xtau la.mungkin itu taste beliau.

dan semasa kes liwat dilemparkan kepada anwar,beliau masih boleh berdebat dengan cemerlang.dengan sungguh cool.berbanding shabery cheek yang bercakap tanpa isi sehinggakan keluar air liur di pipi kanan.

oh.pasal isu liwat td.kemungkinan ada dialog sebegini sebelum tuduhan liwat itu.

DATO' : eh,sy tgk anwar tu dah btol2 kuat la skrg.sy risau jgk,nnt dia btol2 dapat jadi pm.xbes la macam ni.malu la sy nanti. zzZZZzzZZZZzzzzZ.

TUN : errr..tu la.awak kena la pikir btol2.cari jalan,tangkap dia,campak kedalam errr tahanan isa.kan senang.

DATO' : emmm..tu la..macamana eh..sy xde idea la nk wat cmne.bukan senang nak perangkap dia tu.eh awk boleh tlg sy x?

TUN : nk tolong apa lagi.tgk la dulu macam mana saya buat.(muka bangga).

DATO' : oooo..ok ok.nanti sy buat..terima kasih tun..hahahahha..padan muka kau anwar..hahaha..

TUN : haha.kesian kau.

11 comments:

Anonymous said...

x cool

Anonymous said...

ap yg ko imaginasikan la wes. sengal!

sape2lah said...

contohi lah anwar dr segi berdebat biar berisi... menulis pom biarlah berisi jga...mekasih

light said...

anda ad kuasa psikik...?
menarik......
truskan lg....
hahahoho

pengundi said...

YB baru kte...
Tuan Haris...
hmmmmm

nono said...

u r a sleepy beauty

dat gurl said...

bodohnya aku....
peace haris...

TunTeja said...

liwat = lucah.
debat = x lucah.
haris = suka bercakap lucah.
anwar = pendebat.tetapi menghadapi tuduhan yang melucahkan.

aku rumuskan walaupun kau menyampah tetapi kau tetap baca.macam entri kau ini.aku menyampah!!!

durian said...

pih aku tok puah hati bakpo mu tulis skali buleh 8 comment. nate!

nadiah said...

i like this post! haha. ape yg ko ckp mmg makes sense ;p

Anonymous said...

i like it
by da way, find anotha gud topic
u can do it bro..

love ur post