Friday, October 24, 2008

Aku tidak amat suka di'tag'

Memang aku tidak suka,tetapi apabila seorang kawan mengetag aku,aku rasa perlulah aku jawab.Soalannya adalah '7fakta tentang anda'.Memandangkan soalan senang,aku pun cuba la jawab.Sedangkan aku rasa adegan tag mengetag ni hanya untuk budak-budak,dan tidak cool langsung.Tak apa la,aku bukan remaja sangat pun.Bulu ari-ari pun belum tumbuh.Ops aku terberi satu fakta.Tak mengapa,tinggal 6 lagi.

1)Aku amat bersyukur kerana dilahirkan lelaki,dan gemuk.Dan aku lagi bersyukur kerana gemuk masih belum dikira cacat.

2)Aku juga bersyukur kerana aku bukanlah seorang lelaki yang memakai baju polo bergambar kuda besar dibahu,dan mengangkat kolar baju.

3)Favourite food aku masa kecil adalah pensil lead.Yang warna merah rasa macam strawberi.

4)Aku bersyukur kerana hidup aku masih terancang,setakat ini.

5)Aku amat benci orang bodoh.Bukan bodoh tiada pelajaran,tetapi bodoh kerana tidak mahu menjadi bijak.

6)Aku selalu tidur pukul 11.52p.m.Sekarang sudah 11.52p.m.,aku mau tido.

8 comments:

Anonymous said...

bro..
jgn kata hang x suka ditag..
psl tag ni sbnrnye befungsi utk mempromosi blog korang dan meluaskan network..

Anonymous said...

klu gmuk 2 x dkira cacat...
knp kmu sgguh2 brdiet..
hahahahaha....

hari5ahaja said...

bd fabregas-ok

anonymous-siapa kata aku berdiet?adakah jogging itu berdiet?aku tidak paham.

Anonymous said...

adakah mkn nsi+syur shj d bln puasa bkn dlm ktegori diet????....

saidah said...

hoho...thanks bcoz dh wat tag tu wpun ade sikit unsur mengata aku bdk2...huhuhu..bk minda la skit pak cik bulu..haha

Anonymous said...

fakta kau bagus.aku gemok dan aku epi.aku belum mati setakat ini.

hari5ahaja said...

bagusla kalau belum mati

Teja Suraya said...

uih..jawapan...
bagus...n nmpak sgt terpaksa mnjawap..hehe..