Thursday, April 17, 2008

politik&plkn

slamat malam.aku rasa kamu baca waktu malam.sbnrnya aku sudah ngantuk.saja aku menulis supaya otak aku sedikit berpusing.aku percaya apabila kamu banyak berfikir kamu menjadi lebih bijak.memang aku suka berfikir.

aku mencari sumber supaya aku dpt berfikir.aku online,aku baca harakah.aku baca berita harian.aku baca blog blogstar2 yang teruk akidahnya.aku baca pasal babi di harakah.aku baca pasal babi di berita harian.errr babi yg aku maksudkan adalah org yang bermain dgn isu itu.

aku suka politik.dan berpolitik.dlu di khidmat negara aku jd yb.memancing undi,menjanjikan pelbagai kemudahan dan sentiasa mencuba untuk menipu.seperti politician malaysia-samy vellu dgn semi value projectnya.sungguh celaka.dlu di pkn aku mmg jahat.merokok dan mengintai wirawati mandi.(cukup jahat bagi seorang pelatih pkn).aku cuma berlakon baik dihadapan jurulatih. bercakap tentang akhirat bila berjumpa jurulatih dan sujud syukur jika dpt makan banyak.(saja aku tmbh supaya nmpk baik).

3bulan aku disana dgn keresahan yg tidak henti2.setiap masa aku berpeluh.terasa panas didalam lapisan kulit seperti seorang yang tidak cukup tidur.mahupun menahan berak. dan peluh2 itu menjanjikan suatu yang cukup hipokrit untuk aku berlakon di hadapan jurulatih2.

yang aku ingin kaitkan adalah situasi politik kini.di malaysia.sama seperti aku dulu.pandai berkata2 dan hipokrit,aku dipercayai orang lain.aku suka hidup di malaysia.tp aku benci cara demokrasi kita.rasuah dan fitnah berlambak-lambak.pemimpin semua hipokrit.memang banyak.aku tahu sbb aku baca paper kerajaan dan pembangkang.seorang mat ganja prnh berkata-"tiada apa yang boleh dipercayai didalam suratkhabar.melainkan sport toto".aku cukup percaya.sudah.aku mau tdo.

5 comments:

Anonymous said...

dia mat drug. buke mat ganja. dia bukan shaja mbik ganja. mungkin dia semua jenis dadah. dia juga kaki no haram.

Anonymous said...

dia mat drug. buke mat ganja. dia bukan shaja mbik ganja. mungkin dia mbik semua jenis dadah. dia juga kaki no haram.

Anonymous said...

hipokrit memainkan peranan penting dlm meraih kepimpinan.aku brckp melalui pengalaman.
sport toto aku pecaya/serius.tp aku bkn mat ganja.seriously

Anonymous said...

sungguh matang. teruskan berfikir :)

Anonymous said...

bla..bla..bla..serius...