Sunday, April 6, 2008

tajuk-aku anggap ia seronok

aku agak pening memikirkan tajuk2 blog aku.setelah kwn2 aku yg memberi idea semuanya spt babi.susah.-malaysia-pil chikit teck aun-pharmaceutical-dan macam2 lagi idea yang langsung tidak bernas.sblm ni aku memang seronok mengutuk blog2 kwn aku trmasuk muyen.blog ntah pape.nk baca pn xselera.lg elok aku habiskan masa dgn menyedut surya yg dijual due.high.aku xisap ganja.juga aku xminum arak spt akab.aku benci org jahat.beliau menyusahkan.dan aku benci mereka-mereka yang ingin tunjuk mereka jahat.sblm ni aku ikuti prkmbangan blog akab.memang menarik.idea2 dan humor yang bleh aku terima.bagi aku dia adalah blogstar.tp aku tetap benci dia.pengaruh aku xsehebatnya.dia mengaku dia minum.tp jgn bgtau org lain.minum arak xhebat.aku tau.dlu aku slalu kne basuh ngan ckgu plkn.eh da pkl 3.aku off-

No comments: