Monday, April 7, 2008

gambar-aku anggap ia menarik

ha.sori.pkl 3 mmg aku kene off.itu memang adat kukum(formerly known as unimap).aku xtau kenapa.mungkin diorang update software2 baru supaya pelajar xdapat melayari laman2 yang lucah,ataupun laman laman yang lucah.dan laman web lucah.susah.aku xtengok.tapi itu xpenting.yang penting adalah gambar aku sekarang.aku pasti aku amat hensem.itu aku form 2 kot,aku pn xbrapa igt.gemuk(aku sedar) namun tetap hensem.masa tu aku bukan cacat mahupun sydrom down.sumpah.

aku gemuk.aku tau.dari darjah 2 sehingga form5,aku cukup gemuk.aku persoalkan kepada keluarga semasa dinner bersama2.aku anggap ini faktor keturunan.abg aku gemuk.abg aku gemuk.abg aku gemuk.(aku ada 3abg).kakak aku pn gemuk.tp desas desus hati aku kata aku paling gemuk.jadi aku yang persoalkannya.malangnya isu yg aku timbulkan tidak mendapat perhatian.mungkin diorang smua malu dgn kegemukan,obesiti dan lemak yang diternak di lapisan perut dan tetek.xmengapa.kata aku.

hampir 8thn aku membela lapisan lemak2 itu.aku sudah lali dgn kepayahan utk mencari saiz seluar.kepayahan utk menarik baju sekiranya ia terlekat di celah antara tetek dan perut.kepayahan utk mengangkat balik boxer jika ia terlondeh ke bawah perut.dan kepayahan utk duduk bertinggung(mmg lenguh di bhgn betis).tp aku redha.mmm aku xberniat nk bersedih sebenarnya.tp gemuk mmg sedih.itu lumrah.

gemuk--> sedih--> hensem(aku saja)

5 comments:

Anonymous said...

hahaha...sengal la anda...

Anonymous said...

http://mimiejaysean.blogspot.com

Anonymous said...

meme mu gemuk p0n mul0..l0ni ensem d0h...aku bangga!

Anonymous said...

gemuk pendek

iZy said...

gemuk pendek udoh