Wednesday, February 18, 2009

Perasaan Terkini.Hangat.



Memang lama aku tak menulis.Aku pun tak tahu kenapa.Mungkin sebab bekerja.Praktikal sebenarnya.
Dah lama sebenarnnya praktikal,dan konklusinya ia tidak menyeronokkan.Walaupun kamu nampak aku seronok dalam suit teletubbies,tapi sebenarnya tidak.Ya,memang tak.Aku tak dapat jelaskan mengapa tak.Mungkin faktor ketiadaan kawan baik.Dan yang ada pun,student utp yang memang ...
Termasuk hari ni,sudah 72 hari praktikal.72 hari aku bangun seawal pagi.72 hari aku cuba menjadi peramah kepada technicians & engineers.72 hari menyusun ayat supaya tak mengguris hati orang lain.72 hari memikirkan bila latihan industri akan tamat.Sudah 72 hari juga aku senyum walaupun dikutuk.
Oh ya,sudah 72 hari juga aku tak sebut perkataan2 seperti babi,celaka,anak haram dan
sebagainya.
Eh sudah la.Aku dah tak tahu nak mengarut apa lagi ni.Anggap la aku sudah matang dan tidak mengarut lagi.Dan aku lampirkan disini gambar aku praktikal.Gamba epul dan afiq yang poyo pn ada disini.Aku pun agak poyo sebenarnya.

10 comments:

Malin said...

ehem!!ehem!!

student utp yang memang ...?
sedikit terasa di situ.

sekian.
=p

mato0n said...

memang.haha

saidah said...

haha..malin, mu jgn jadik ... gak la..

to tok cha..mmg seswai kaler kuning petronas itu dgn gelaran tok cah mung tuh...hehe
by da way, tension aku ter"release" marin pah ym nge mung..
slmat bethan LI d sana..muahaha =p

anakhadijah said...

anda nampak tinggi dlm sut kuning.
selalu la pki wrna kuning.hua8

anakhadijah said...

all the best k!!

hari5ahaja said...

ye ke.xsia2 ana minum susu.

nadiah said...

ko kembali!

Anonymous said...

awak ensem la dlm suit teletubbies

hari5ahaja said...

x.aku hensem dlm suit ape2 pn

TUN said...

cibai.kalu poyo.oyak poyo